2013/05/15

"Wiosenne inspiracje" u Zmalowanej :)


Hej!

Miesiąc temu Zmalowana (pewnie wszystkie ją znacie z youtube'a) na swoim kanale ogłosiła konkurs "Wiosenne inspiracje". Aby wziąć udział trzeba było wybrać jedno z kilkunastu zdjęć opublikowanych na stronie Zmalowanej (www.zmalowana.com) i zrobić makijaż nim inspirowany.


Mój wybór padł na zdjęcie strelicji. Jest to ulubiony kwiat mojej mamy i jest przepiękny. Dodatkowo było to jedno z niewielu zdjęć o bardzo żywych, wyrazistych kolorach (jestem słabo wyposażona w pastele). 

Po 4 próbach wymyślenia czegoś dobrego wreszcie wpadłam na to, co powstało ostatecznie. Początkowe dwa pomysły były zupełnymi niewypałami, choć w mojej głowie zamysł był boski^^. Przy trzecim podejściu zaczęłam wreszcie kierować się w stronę wyrazistego eyelinera, a przy czwartym byłam już pewna że to będzie mój makijaż konkursowy. Zastanawiam się tylko czemu wymyślenie go zajęło mi miesiąc..? o.O

Nie jest to trudny w wykonaniu makijaż. Pierwsze kroki to nałożenie pomarańczu na powiekę stopniowo przechodzącego w żółć pod łukiem brwiowym. A potem niebieski eyeliner i koniec! Jeśli jednak nie posiadacie takiego eyelinera możecie poradzić sobie tak jak ja - zmieszać różne odcienie niebieskiego cienia i dodać do nich dwie krople Duraline. W ten sposób możecie stworzyć każdy kolor eyelinera bez potrzeby wydawania kolejnych pieniędzy. :)
Jedyna trudność to zrobienie symetrycznych linii eyelinerem. Przyznam, że trochę się z tym namęczyłam.  Tak czy owak z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona tym bardziej, że udało mi się zrobić naprawdę dobre zdjęcia. I znalazłam się w 33 finałowych pracach! :D

Przy okazji dziękuję chłopakowi siostry za pożyczenie aparatu, bo mój zdechł. :(


UŻYTE KOSMETYKI:
- biała kredka Essence
- żółty cień Inglot DS 474
- brzoskwiniowy, perłowy cień Inglot 397
- pomarańczowy cień Tequila Sunrise z paletki Sleek 'Snapshots'
- niebieski cień Underworld z paletki Sleek 'Lagoon'
- niebieski cień Sephora 36 Baby blue
- granatowy cień Inglot DS 483
- Inglot Duraline

- podkład Bourjois 'Healthy Mix' 01 Light Vanilla
- puder Rimmel 'Stay Matte' 01 transparent
- róż Sleek 'Pixie Pink'
- róż rozświetlający W7 'Candy Floss'
- różowa kredka do ust Pierre Rene
- pomadka Rimmel 'Nude Pink'
- bladoróżowy błyszczyk H&M
- bronzer Rimmel




ZDJĘĆ KILKA






Mam nadzieję że makijaż Wam się podoba.
XXX


4 komentarze: