2013/06/05

Defilada Gwiazd z Golden Rose - Kim Kardashian

Postanowiłam na ostatnią chwilę wskoczyć w kolejną turę "defilady gwiazd" z Golden Rose. 


Gwiazdą tego tygodnia jest Kim Kardashian, którą cechuje zawsze idealne, duże i bardzo ciemne smokey eye.  Jego nieodłącznym elementem jest zawsze krucza czerń na powiekach roztarta czekoladowymi brązami. Z jej urodą współgra to perfekcyjnie i strasznie jej tego zazdroszczę!
Zdjęcia niestety nie są świetnej jakości, ale wydobyłam z mojej cyfrówki wszystko co się dało. Na szczęście makijaż jest tak mocny, że wychwyci go każde zdjęcie! :)

Makijaż jest prosty lecz bardzo efektowny. Do jego wykonania potrzebujecie matowej czerni, ciemnego i średniego brązu (ciemny brąz w załamanie górnej powieki, średni brąz na dolną powiekę, a czarny na całą ruchomą powiekę i kawałek dolnej) oraz jasnego perłowego cienia do rozjaśnienia łuku brwiowego.  Ja użyłam cieni z Makeup Geek w kolorach: corrupt, mocha, frape, shimma shimma.  Jeśli chodzi o resztę makijażu niezbędne są: matowy podkład, mocno podkreślone brwi oraz usta w kolorze nude (użyłam lekko kryjącego korektora oraz beżowej pomadki z essence). 




oto moja propozycja:
makijaż w stylu Kim Kardashian - Defilada Gwiazd z Golden Rose





Mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie Wam do gustu!

Miłego! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz