2013/06/16

Insomnia.

Dobry wieczór. :)


Wiem, jestem okrutnie niezdyscyplinowana. Po raz kolejny piszę, że następnego dnia wrzucę konkretny post, a tego nie robię. Jestem leniem, wiem. Ale czasem tracę poczucie czasu, szczególnie w wakacje...

Tak czy siak mam radosną nowinę - lampa do mnie dotarła! Cieszę się przeogromnie i mam nadzieję, że to zmobilizuje mnie do częstszego pisania. Robienie zdjęć z takim oświetleniem to czysta przyjemność. Co prawda muszę jeszcze dorobić jakiś stojak, ale i bez niego daję radę. No i pozostaje jeszcze kwestia aparatu, bo mój jest koszmarny. Przymierzam się do kupna jakiejś lepszej lustrzanki już od dłuższego czasu, ale ciągle nie mogę się zdecydować. Może ktoś ma jakieś propozycje? Chętnie wysłucham! :)


A już nawiązując do sedna tego postu - Insomnia. Jest to nazwa niesamowicie pięknego pigmentu, który otrzymałam w mojej paczce od Makeup Geek. Jest to tak zwany duo chrome, czyli wygląda na dwa różne kolory w zależności od światła, w tym przypadku jest to brąz i turkus. Właśnie to sprawia, że makijaż wykonany niemal wyłącznie tym pigmentem jest piękny, interesujący i niebanalny. Fakt faktem zdjęcia nie oddadzą tego efektu, bo jednak jest to coś co warto obejrzeć gołym okiem. Niemniej jednak na zdjęciach też wygląda pięknie, choć jego magia nie jest w pełni oddana.


UŻYTE KOSMETYKI
- czarna kredka Bourjois jako baza na całej górnej i dolnej powiece.
- ciemnobrązowy, matowy cień Mocha z MUG nałożony na dolną powiekę i w załamaniu górnej.
- sypki pigment Insomnia z MUG na całej ruchomej powiece i na odrobina na całej długości powieki dolnej.
- biały, matowy cień White Lies z MUG pod łukiem brwiowym.
- matowy cień Mocha do podkreślenia brwi.
- podkład Healthy Mix z Bourjois (01 light vanilla) i puder Stay Matte z Rimmel (01 transparent)
- matowy błyszczyk w kolorze Nude z serii Rimmel Apocalypse.

Nie użyłam ani różu, ani bronzera, ani rozświetlacza. Jeśli chodzi o duże smokey eye z odrobiną koloru lubię stawiać na 'czystą' twarz i usta w naturalnym kolorze. Przy mojej karnacji dołożenie któregokolwiek z tych produktów daje moim zdaniem efekt zbyt dużej ilości makijażu lub jak kto woli tapety. A w mocnych oczach i neutralnej reszcie czuję się świetnie. :)








Piszcie czy Wam się podoba! Będzie mi również bardzo miło jeśli polubicie mój makijaż na MUG : http://www.makeupgeek.com/idea-gallery/look/insomnia-2/  .


Dobranoc! :)

2 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia, świetny makijaż. Bez różu i bronzera odziwo wygląda fantastycznie! Masz niesamowite oczy w tym smokey

    OdpowiedzUsuń
  2. Porcelanowa cera i lazurowe oczy... Pięknie to wyeksponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń