2013/06/06

Moja paczka z Makeup Geek!

Hej! 

Chciałabym podzielić się z Wami moim szczęściem. Otóż kilka dni temu dostałam paczkę od ekipy Make Up Geek (jeśli nie wiecie kto to odsyłam na stronę www.makeupgeek.con oraz na kanał na YT o takiej samej nazwie). Dostałam od nich w prezencie całą masę dobroci. Kiedy jedna z dziewczyn zarządzających napisała do mnie, że chcą wysłać mi trochę kosmetyków do przetestowania nie spodziewałam się, że będzie ich aż tyle!

W skład paczki weszło  18 różnych cieni do powiek, 3 sypkie pigmenty oraz 3 żelowe eyelinery. Wszystkie produkty są pełnowymiarowe.






Jeśli chodzi konkretnie o kolory, które dostałam są to:

- eyeliner Rave
- eyeliner Amethyst
- eyeliner Cottontail
- pigment Insomnia
- pigment Liquid Gold
- pigment Utopia





oraz cienie

- white lies          - cupcake
- corrupt             - bitten
- creme brulee     - frappe
- mocha              - shimma shimma
- last dance         - purely naked
- bling                 - sensous
- cinderella          - cosmopolitan
-glamorous          - twilight
- prom night        - graphite


Wszystkie kolory są cudowne. Eyelinery i pigmenty są w odważnych, żywych kolorach, z kolei cienie są stonowane - brązy, beże, róże, fiolety, szarości.
Jest w czym przebierać! Wszystkie produkty są świetnej jakości, w solidnych a przy tym ładnych opakowaniach, świetnie napigmentowane, idealnie się blendują... Nic dodać, nic ująć. Firmą MakeUp Geek jestem absolutnie oczarowana!



W najbliższej przyszłości postaram się porobić swatche wszystkich produktów oraz kilka różnorodnych makijaży.


Wspaniałego popołudnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz