2013/06/09

Rozdanie u Candy Killer!

Hej!

Dziś mam dla Was krótką notkę o rozdaniu u Candy Killer. Jej bloga z pewnością znacie - www.candykiller.pl  .

Jest to rozdanie z kosmetykami firmy Manhattan, a do wygrania są 4 lakiery do paznokci, podkład, krem BB, dwie pomadki oraz poczwórna paletka cieni do powiek.
Rozdanie wygląda zachęcająco, nagrody bardzo fajne, a nie potrzeba dużo żeby wziąć w nim udział!

Jeśli jesteście zainteresowane zapraszam na post:  http://candykiller.pl/rozdanie-z-manhattan-cosmetics/


Powodzenia! :)


P.S.
z radością mogę napisać, że nabyłam lampę pierścieniową! mam nadzieję, że szybko do mnie dojdzie, bo mam ogromną ochotę porobić wreszcie zdjęcia w porządnej jakości. niecierpliwie czekam też na paczkę z nagrodą od Zmalowanej. a jutro postaram się wrzucić bardziej szczegółowe informacje o wszystkich dobrociach które przyszły do mnie z MakeUp Geek. Także szykuje się kilka ciekawych postów. :)



Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz