2013/07/23

Finesse.



To już mój trzeci makijaż na konkurs Mount Blanc. A będzie jeszcze jeden! Strasznie podoba mi się tematyka konkursu i pralinki same w sobie. Jestem ogromną miłośniczką czekolady (a kto nie jest..?), więc postanowiłam zrobić możliwie najwięcej makijaży. Co prawda 2 albo 3 pralinki nie zostały przeze mnie zrobione, no ale mając pożyczony aparat 4 makijaże uważam za dobry wynik. :)

Dziś makijaż inspirowany czekoladką Finesse. Dlaczego? Bardzo spodobała mi się nazwa i chciałam zrobić coś mocnego, wieczorowego, a jednocześnie subtelnego (jeśli to ma sens). Postawiłam na mocne, błyszczące oczy i naturalną twarz. Makijaż mocno podkreśla oczy, ale cała reszta lekko go tonuje, dzięki czemu możemy w nim wyjść i na kolację, i na imprezę, i na zakupy. Poza tym jest to mój ulubiony rodzaj makijażu, który najczęściej noszę.

Chciałam by brwi były dobrze widoczne, dość szerokie, ale z bardzo małym łukiem i nieprzerysowane. Jako że z natury moje brwi niemal nie istnieją, mogę nadawać im dowolny kształt. I to ich chyba jedyna zaleta.

Oczy miały być mocno przydymione, ale też nie całkowicie ciemne. Dlatego właśnie postawiłam na bardzo jasną, błyszczącą powiekę ruchomą i kontrastową do niej ciemną, bardziej matową resztę. Małym dodatkiem jest rozświetlenie wewnętrznego środkowej części dolnej powieki mocnym, złotym, metalicznym cieniem. Nie rzuca się to bardzo w oczy, ale dodaje makijażowi więcej charakteru.

Twarz zostawiłam dość naturalną, aby cała uwaga skupiona była na oczach. Zastosowałam więc podstawowe produkty takie jak podkład i puder oraz lekko wykonturowałam twarz bronzerem. Róż po raz kolejny nie pasował mi do koncepcji (jak zwykle), a rozświetlacz zostawiłam w spokoju z uwagi na mocno błyszczące oczy. Pomadka oczywiście w kolorze nude.


UŻYTE PRODUKTY:
podkład Bourjois 'Healthy Mix'
puder Rimmel 'Stay Matte'
bronzer W7 'Honolulu'
pomadka Lancome L'absolu Nu '209 Beige Tulle'
brwi MUG 'Mocha'
kredka Bourjois 'Ultra black'
żelowy eyeliner Maybelline
cienie MUG: Frappe, Mocha, Corrupt, Creme Brulee, Shimma shimma, Glamorous
Inglot P 393












3 komentarze:

  1. Właśnie widziałam, że ten makijaż również został zakwalifikowany do pralinowego konkursu Mount Blanc :)))

    OdpowiedzUsuń