2013/07/15

Eperni.

Hej!

Niedawno dowiedziałam się o fantastycznym konkursie organizowanym przez czekoladziarnię Mount Blanc. Aby wziąć w nim udział należy wykonać makijaż inspirowany jedną z kilku nowych pralinek. Nagrody są bardzo fajne, więc postanowiłam się trochę z czekoladkami pobawić. Na pewno nie będzie to mój jedyny makijaż na ten konkurs (liczba zgłoszeń nieograniczona!), także spodziewajcie się następnych. :)

Na pierwszy ogień poszła moim zdaniem najlepsza pralinka - Eperni. Gdy zobaczyłam jej zdjęcie od razu nasunął mi się makijaż w stylu retro, który idealnie oddaje charakter tej pięknej pralinki. Zawsze byłam wielką fanką tego typu makijaży i bardzo się cieszę, że właśnie ta pralinka przypasowała mi idealnie!

UŻYTE PRODUKTY:
Makeup Geek - white lies, corrupt, mocha, bling
podkład Bourjois - healty mix (51 light vanilla)
puder Rimmel- Stay matte (01 transparent)
Rimmel Apocalips - nude eclipse
róż, bronzer, rozświetlacz - paletka Sephora

A oto kilka zdjęć mojego mejkapu:













1 komentarz:

  1. Nie mogę się napatrzeć. Tak subtelny i zdecydowany jednocześnie... :)

    OdpowiedzUsuń