2013/08/21

Kolorowe smokey - makijaż na letnią imprezę. :)


Lato, wakacje, czas imprez.  Na każdą wypada dobrze wyglądać, a z okazji wakacji można też trochę poszaleć! :)  Zrobiłam jakiś czas temu sobie takie kolorowe smokey i strasznie mi się spodobało. Prawdopodobnie przy pierwszej lepszej okazji znowu ten makijaż gościć będzie na moich oczach. 

Bardzo lubię makijaże kolorowe, ale często się w nich źle czuję. Może to sprawa rudych włosów, które dodają mi jeszcze więcej kolorów, ale ilekroć chcę poszaleć z kolorami w makijażu kończy się na jego mocnym przyciemnianiu i tonowaniu. Pomyślałam więc sobie, że taka kolorowa wersja smokey będzie idealna. Fakt, potrzeba trochę wprawy żeby go zrobić, ale dla chcącego nic trudnego. Mamy wakacje, można na makijaż poświęcić więcej niż 15min. :) 



UŻYTE KOSMETYKI
- czarna kredka Bourjois
- Maybelline longlasting drama, żelowy eyeliner, czarny
- Sephora colorful eyeshadow 02 (metaliczna zieleń)
- Inglot DS 483 (granat)
- MUG amethyst, żelowy eyeliner (fiolet na dolnej powiece)
- Max Factor 2000cal maskara

- W7 Honolulu bronzer
- MUG 'Mocha' (do wypełnienia brwi)



KROK PO KROKU

- nałóż miękką czarną kredkę w wewnętrznym i zewnętrznym kąciku górnej i dolnej powieki. środek obu powiek pozostaw czysty
- rozetrzyj kredkę granatowym cieniem przy pomocy niezbyt dużego, ołówkowego lub kuleczkowego pędzelka. pamiętaj aby cień nie wchodził na środek oby powiek!
- przy pomocy opuszka palca nałóż na środek górnej powieki jasny, metaliczny zielony cień i lekko zatrzyj granicę pomiędzy cieniem granatowym
- na środek dolnej powieki małym pędzelkiem nałóż intensywny, metaliczny fioletowy żelowy eyeliner lub cień w takim kolorze, jeśli posiadasz
- wytuszuj rzęsy czarną maskarą, opcjonalnie możesz nakleić sztuczne rzęsy (ja użyłam kępek)
- narysuj cienką kredkę żelowym lub płynnym linerem wzdłuż górnej linii rzęs aby zakryć klej od rzęs.

- nie jestem dużą fanką różu, a więc tylko wykonturowałam twarz bronzerem. na usta nałożyłam czerwoną kredkę, na to matową czerwoną pomadkę (odciśnij ją na chusteczce i nałóż drugą warstwę aby utrzymywała się dłużej!) i wiśniowy błyszczyk.










Życzę dobrego, konkretnego, wakacyjnego imprezowania! ;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz