2013/08/06

Soczysta zieleń - prosty letni makijaż.

Jakiś czas temu zauważyłam, że zielony makijaż oczu niesamowicie wygląda z mocnymi, czerwonymi ustami. Jest to ostatnio moje zdecydowanie ulubione połączenie kolorystyczne. :)

Całkiem dawno zmalowałam jeden taki makijaż i sama nie wiem czemu nigdy go na blogu nie opublikowałam. Jako że od ostatniego posta minęło już sporo czasu, a zdjęcia do nowego są jeszcze niegotowe odgrzebałam taki oto mejkap i go prezentuję.

Jest banalnie prosty w wykonaniu:
- na całą powiekę ruchomą nałożyłam białą kredkę dla podbicia koloru
- na białą kredkę nałożyłam mocny, żółty cień nie wchodząc w załamanie
- w załamaniu oraz delikatnie powyżej jego nałożyłam intensywnie zielony cień, łącząc go z zewnętrzną częścią dolnej powieki i lekko go na niej rozcierając
- na wewnętrzną część dolnej powieki oraz w środkowy kącik nałożyłam bardzo jasną, limonkową zieleń
- wzdłuż górnej linii rzęs namalowałam bardzo cienką kreskę czarnym, żelowym eyelinerem, rzęsy wytuszowałam
- na usta nałożyłam intensywnie malinową pomadkę.

Makijaż oka wymaga użycia dosłownie dwóch/trzech pędzelków i nie trzeba się przy nim szczególnie namęczyć. Bardzo prosta i soczysta propozycja na lato.  :)


UŻYTE PRODUKTY:
- biała kredka essence
- Inglot DS 474
- Inglot Matrix 440
- Inglot 62, złoty brokat do ciała
- limonkowy cień z paletki Essence - ready for boarding!
- pomadka Rimmel z serii Kate Moss '22 Rossetto'
- róż Sleek 'Pixie pink'
- podkład Bourjois Healthy Mix '51 light vanilla'
- puder Rimmel Stay Matte '01 transparent'











Życzę wszystkim udanego wakacyjnego wypoczynku i końca tych okrutnych upałów!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz