2013/08/23

Zapowiedź recenzji moich pędzli Real Techniques!






Doszła do mnie niedawno paczka z pędzlami RT które zamawiałam. Byłam już wcześniej w posiadaniu tych cudeniek, więc postanowiłam rozszerzyć moją kolekcję o kolejne modele. Zrobiło się ich już całkiem dużo, pomyślałam więc że to wspaniała okazja na zrobienie recenzji zestawów oraz pędzli pojedynczych. 



W swoim zbiorku posiadam łącznie 15 pędzli, a wśród nich takie okazy jak:

- Expert face brush
- Blush brush
- Powder brush
- zestaw Starter Set (5 szt.)
- zestaw Core Collection (4 szt.)
- zestaw Duo-Fiber edycja limitowana (3 szt.)



W ciągu najbliższych kilku dni postaram się wrzucać kolejne recenzje pędzli. W postach postaram się odpowiedzieć na najczęściej zadawane na różnych forach pytania oraz poruszyć kilka innych spraw. Będzie o tym gdzie kupić najtaniej, z czego pędzle są zrobione, jak je czyścić i pielęgnować, jak je przechowywać i przede wszystkim jak i do czego ich używać. :) Mam nadzieję, że te recenzje przekonają ewentualnych niezdecydowanych do kupna, bo już na wstępie mogę zaznaczyć, że pędzle są wspaniałe! 




Zapraszam do czytania i komentowania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz