2013/09/08

Real Techniques - podsumowanie.


Postanowiłam wrzucić jeszcze jeden post, podsumowujący moje krótkie recenzje pędzli RT.

Na początek napiszę może o cenach. Otóż w Polsce ceny tych pędzli skutecznie odstraszają. Nie są może strasznie wysokie, ale jednak na każdy zestaw trzeba co najmniej te 100zł poświęcić. Mało tego, ceny w Polsce są nieporównywalnie wyższe z cenami zagranicznymi. Podam porównanie kilku cen drogerii polskich z cenami sklepu internetowego iHerb w stanach.


1. Zestaw Starter set   -   98zł   lub   $18 (58,50zł)

2. Zestaw Core Collection   -   115zł   lub   $18 (58,50zł)

3. Zestaw Limited Edition   -   130zł   lub   $20 (65,00zł)

4. Powder Brush   -   59zł   lub   $10 (32,50zł)

5. Expert Face Brush   -    50zł   lub   $9 (29,25zł)

6. Blush Brush   -   49zł   lub   $9 (29,25zł)



Myślę, że nietrudno zauważyć, że polskie ceny są prawie dwa razy wyższe niż ceny w stanach. A biorąc pod uwagę, że ceny przesyłki są takie same (za przesyłkę z iHerb zapłaciłam $4) to kupowanie u nas wydaje się bez sensu.

Mało tego sklep www.iHerb.com  o którym już wspomniałam oferuje duże zniżki do pierwszych zakupów: przy zamówieniach za ponad $40 z kodem PKC742 dostaniecie zniżkę -$10! Czy to nie wspaniałe? Żeby było lepiej w miarę wzrostu kwoty waszego zamówienia zniżka ta też rośnie. Ja zrobiłam pierwsze zamówienie za kwotę $84 i moja zniżka wyniosła  -$13,40 . Także zamawianie tam strasznie się opłaca. Za te same produkty z przesyłką z dowolnej polskiej drogerii internetowej zapłaciłabym 518zł (plus przesyłka), a na iHerb razem z przesyłką zapłaciłam w przeliczeniu na nasze 230zł. Różnica jest OGROMNA dlatego zachęcam do kupowania tam!


Płatność na stronie odbywa się kartą - po złożeniu zamówienia podajecie dane swojej karty płatniczej (jest zapewniona ochrona danych), zamówienie trafia do nich natychmiast, wysyłają paczkę tego samego lub następnego dnia. Moja paczka szła do mnie 9dni (w tym 2 dni weekendu), także termin dostawy z pocztą polską zupełnie porównywalny.

Kodów zniżkowych do zamówień możecie znaleźć w internecie kilka, podałam po prostu taki z którego ja skorzystałam i działał, PKC742 . Należy go wpisać w odpowiednie miejsce podczas składania zamówienia. Strona jest bardzo czytelna, na pewno nie da się nic pomylić ani przeoczyć.




Jeśli chodzi natomiast o pędzle same w sobie, to mojego zdania nie zmieniam. Są fantastyczne, świetnie wykonane, bardzo przyjemne, łatwe w utrzymaniu, nie niszczą się w praniu, nie tracą kształtu, nie gubią włosia. Same zalety, dosłownie. Nawet cena, jeśli skusimy się na strony zagraniczne, jest bardzo niewysoka. Są naprawdę warte grzechu.



Mam nadzieję, że moje recenzje i wskazówki co do kupowania się komuś przydały. Jeśli rozwiałam czyjeś wątpliwości lub namówiłam do zakupu to również jestem bardzo szczęśliwa. Dobranoc! :)

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWietna recenzja! Gdybym już nie oczekiwała na dostawę swoich pędzli z RT, to po przeczytaniu Twoich postów nie zastanawiałabym się ani chwili nad ich zakupem :) Pozdrawiam! MonikaK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niech służą jak najlepiej i jak najdłużej! :)

      Usuń
  3. Blush brush najlepszy! Innych póki co nie posiadam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezła przebitka cenowa ! ;o posiadam dwa pędzle jednak kuszą mnie jeszcze inne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto złożyć z kimś wspólne zamówienie, zawsze naliczą wyższy rabat! :D

      Usuń
  5. wow jestem w szoku takiej różnicy cenowej.

    OdpowiedzUsuń