2013/10/03

Burgund i smokey eyes, czyli jesienne trendy w makijazu.



Makijażowe trendy tej jesieni są moim zdaniem genialne. Przeważają w nich ciemne, burgundowe/bordowe/jagodowe usta oraz brązowe, nieidealne smokey eye. Uwielbiam i jedno i drugie. Ogólnie jestem fanką mocnego makijażu i lekko nieperfekcyjnego (podobny styl ma Samantha Chapman i za to ją kocham!), także tej jesieni czuję się fenomenalnie. Wiem natomiast, że w takich kolorach i mocnym makijażu nie każdy może czuć się swobodnie, a bordowe szminki są zazwyczaj tylko na drogich stoiskach, dlatego postanowiłam pokazać Wam tańszą i nieco ugrzecznioną wersję tego makijażu.



Na początek chciałabym Wam przedstawić moją pomadkę z Rimmela w kolorze 120 'Cutting edge'. Kolor jest przepiękny, ciemno jagodowy, lekko burgundowy. Trzyma się na ustach niesamowicie długo, jest nie do zdarcia (pisałam o tym w poprzednim poście, zapraszam). Jest co prawda problem z jej dostępnością, ponieważ ten kolor nie jest u nas sprzedawany. Dostaniecie go na pewno na allegro, ja go kupiłam u użytkownika -Glam-. Cena była świetna, bo dałam za pomadkę całe 8zł. Nawet z przesyłką wyszło taniej niż pomadki z tej serii kupowane w Rossmannie. :)
MAŁA PORADA - aby uzyskać maksymalnie trwały efekt pomadki na ustach po pierwszym pomalowaniu odciśnijcie pomadkę na chusteczce, pomalujcie ponownie, odciśnijcie i pomalujcie ponownie. Uzyskacie wtedy maksymalną trwałość oraz najlepsze natężenie koloru. 



Jeśli chodzi o oczy poszłam najprostszą drogą z możliwych - dużym puchatym pędzelkiem omiotłam całą górną i dolną powiekę bronzerem, a załamanie i zewnętrzne kąciki przyciemniłam nieco cieniem użytym do brwi. Bardzo proste, szybkie w wykonaniu i delikatne smokey eyes nie wymagające żadnych umiejętności :)


UŻYTE PRODUKTY:
- podkład Rimmel 'Wake me up' (100 ivory)
- korektor pod oczy Rimmel 'Wake me up' (010 ivory)
- puder Rimmel 'Stay Matte' (01 transparent)
- bronzer theBalm 'Bahama Mama'
- pomadka Rimmel Lasting Finish '120 Cutting Edge'
- cień matowy Inglot 329 (brwi)



Wczoraj zrobiłam nieco mocniejszą wersję tego makijażu z użyciem pomadki Rimmel 128 'Starry-eyed' , niestety w trakcie robienia zdjęć zepsuła mi się lampa pierścieniowa i zdjęcie wyszły bardzo bardzo średnie. Makijaż prawdopodobnie wrzucę, ale jakość będzie zdecydowanie mierna. :(

8 komentarzy:

  1. Pomadka ma genialny kolor... bardzo Ci w nim zresztą do twarzy. Lubie takie połączenia - mocny kolor ust i porcelanowa cera:) zostaję u Ciebie na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy mogę wnioskować, że moja cudowna pomadka z make up for ever jest na czasie? Odcień nr34 :) http://www.makeupforever.com/products/lips/rouge-artist-intense.html#.UlHYJVC-2So

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie ją kupiłaś? Bo dziś mi powiedzieli że nie ma w Polsce tego koloru :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak napisałam w poście - na allegro od użytkownika -Glam- :)

      Usuń
  4. Kiedyś myślałam, że połączenie bladej cery z takim kolorem będzie tragiczne, ale ostatnio też sobie kupiłam mega ciemny burgund i czuję się w nim świetnie :D

    OdpowiedzUsuń