2013/10/14

Jesienne bordo z odrobina zlota.



A więc dzisiaj przyszła pora na nową odsłonę jesiennych inspiracji

Miałam niedawno do załatwienia kilka spraw w mieście i pomyślałam, że wreszcie zrobię sobie złocisty, delikatny makijaż. No i zrobiłam. Ale bordowe usta chodzą za mną ostatnio bez przerwy i oczywiście musiałam je zrobić. Tak więc jest to zdecydowanie makijaż dzienny, ale dla osób nie bojących się mocnego koloru na ustach. 



Do makijażu twarzy użyłam tradycyjnie podkładu Bourjois 'Healthy Mix' w kolorze 51 light vanilla, transparentnego pudru Rimmel 'Stay matte' oraz bronzera 'Bahama mama' z theBalm. Na rzęsach jak zawsze Max Factor '200 calorie'.













A jaki jest Wasz ulubiony sezon makijażowy? Mnie nic nie cieszy tak jak jesień! :)

5 komentarzy:

  1. bardzo fajny makijaż.. świetny kolor ust, który doskonale współgra z Twoją karnacją:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! ale jest to dość uniwersalny odcień i myślę, że będzie pasować wielu osobom. :)

      Usuń
  2. piękny!!!
    zapraszam na konkurs;) http://vermilionmcq.blogspot.com/2013/10/zapraszam-na-konkurs-makijazowy-tadammm.html

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kolor szmineczki;) chyba się na nią skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń