2013/10/25

Zainspiruj sie egzotyka z Makijazowo - tropikalny zachod slonca.




To moje drugie podejście do egzotycznego konkursu u Makijażowo. Tym razem moją inspiracją był zachód słońca. Nie wiem jak Wam, ale mi z tropikami natychmiast kojarzy się piękne morze, plaża, palmy i przepiękny zachód słońca w bardzo intensywnych kolorach. Kilka lat temu spędzałam wakacje na pewnej rajskiej wyspie i widziałam tam najpiękniejszy zachód słońca na świecie. I to właśnie on natchnął mnie do zrobienia tego makijażu. 


Chciałam żeby makijaż utrzymany był w intensywnych, ciepłych barwach, głównie w kolorze czerwonym, pomarańczowym i żółtym. I o ile z ostatnimi dwoma nie było problemu, o tyle znaleźć mocny czerwony cień graniczy z cudem, nawet (ku mojemu zdumieniu) w Inglocie! Ostatecznie zdecydowałam się na lekko zgaszoną czerwień ze złotymi drobinkami, która po zmieszaniu z duraline dawała piękny, nasycony kolor. Ale jeśli ktoś wie gdzie namierzyć krwistoczerwony cień będę bardzo wdzięczna za informacje!
Żółty cień to również Inglot, z kolei idealny pomarańcz znalazłam w paletce 'Snapshots' ze Sleeka. Złoty eyeliner to pigment MUG w kolorze 'Liquid Gold' zmieszany z inglotowym duraline (Kolor jest świetny, ale jak dla mnie zbyt intensywny i trochę niepraktyczny. Już myślałam że nigdy go nie wykorzystam, a tu proszę, sprawdził się idealnie!).


Chciałam żeby makijaż był mocno tropikalny i duży. Jeśli chodzi o kształt to inspirowałam się maskami weneckimi, które absolutnie kocham. Zawsze też chciałam zrobić makijaż w stylu takiej maski, niestety nigdy nie miałam okazji. Przeglądałam również mnóstwo zdjęć masek tiki (hawajskich) i ostatecznie połączyłam te dwa style ze sobą nadając kolorami nieco bardziej egzotycznego charakteru. :)




Nie wiem czy ta propozycja się spodoba, ale postanowiłam puścić wodze fantazji i trochę na mojej twarzy poszaleć. ;) 


14 komentarzy:

  1. Świetnie wykonany makijaż. Rzeczywiście przypomina zachód słońca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! aczkolwiek kojarzy mi się trochę z Iron Manem jak teraz na niego patrzę :D

      Usuń
  2. bardzo kreatywnie:) zainteresowałaś mnie tymi maskami, mam ochotę je pooglądać:) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są piękne! posiadam co prawda tylko jedną, ale mam nadzieję że kiedyś moja kolekcja się powiększy :)

      Usuń
  3. Zgłoszenie przyjęte! świetna praca.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna inspiracja i perfekcyjne wykonanie :) powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! mam nadzieję, że uda mi się coś zająć, w moim kuferku jest wciąż zbyt dużo wolnego miejsca ;)

      Usuń
  5. Bardzo pomysłowe!! Piękne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak mówiłam w domu - musisz się częściej tak malować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, na szybki wypad do sklepu idealny! :D

      Usuń
  7. Wow, przepiękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń