2013/10/22

Zainspiruj sie egzotyka z Makijazowo!


Otóż każda z Was na pewno zna Justynę z bloga 'Makijażowo'. Jej blog obchodzi w tym roku pierwsze urodziny i z tej okazji organizowany jest konkurs 'Zainspiruj się egzotyką' z mnóstwem wspaniałych nagród. Z kolei dla tych z was, które z makijażem nie czują się jeszcze zbyt pewnie jest również rozdanie, także zachęcam do brania udziału! :)


Ja postanowiłam spróbować swoich sił w części makijażowej. Długo zastanawiałam się czym się zainspirować, bo wybór jest spory. Padło z początku na tęczowego kameleona, który jest chyba najpiękniejszym zwierzęciem na świecie i zupełnie zawładnął moim sercem. Niestety po kilku nieudanych próbach makijażowych musiałam go porzucić na rzecz innego zwierza, równie pięknego. I oto padło na tukana! :) Chciałam żeby makijaż zawierał w sobie zarówno kształt tego pięknego, wielkiego dzioba jak i niesamowite ubarwienie tukanich piór. A jak mi wyszło to niech już oceni Makijażowo! :)





Jutro wrzucam drugi makijaż i mam nadzieję, że któryś z nich zawalczy o nagrodę! :)

10 komentarzy:

  1. Zgłoszenie przyjęte!
    świetna praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez czytania widać czym się inspirowałaś. Piękny tukan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięęęki siostra. :* mam nadzieję, że mi w konkursie szczęście przyniesie!

      Usuń
  3. Jesteś genialna :) Twoje prace są bardzo piękne. Tak się cieszę, że trafiłam na Twojego bloga. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam odpisać, ale ogromnie mnie ucieszył Twój komentarz. Cały dzień chodziłam i się do wszystkich szczerzyłam. Dziękuję! :D

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłaś dodać jeszcze samo zdjęcie tukana w treść posta.
    Co do makijażu to ptasie brwi są zajawkowe. Jeden z moich ulubieńców wśród twoich makijażów ;)

    OdpowiedzUsuń