2013/11/06

Ruszają 3 rozdania na blogu!



Dzisiaj tylko mały post informacyjny. Otóż ostatnimi dniami postanowiłam pochodzić trochę po sklepach i kupić kilka rzeczy na rozdanie. A że znalazłam więcej ciekawych produktów niż się spodziewałam postanowiłam podzielić je na 3 grupy. A więc szykujcie się w najbliższym czasie na 3 rozdania, jedno po drugim. 

Warunkiem wzięcia udziału w każdym rozdaniu będzie publiczna obserwacja bloga oraz zostawienie komentarza (z nickiem pod jakim blog obserwujecie oraz z odpowiedzią na ewentualne pytanie) pod postem. Możecie też opublikować informację o rozdaniu na Waszym blogu, dzięki temu Wasze zgłoszenie będzie liczone razy trzy! 

Obserwujcie mojego bloga uważnie, bo pierwsze rozdanie rusza jeszcze w tym tygodniu! :)

4 komentarze:

  1. super!! :)

    www.okomody.blogspot.com --> zapraszam do mnie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam na spotkanie blogerskie :)
    http://essentiavita.blogspot.com/2013/11/kolejne-spotkanie-blogerskie-w.html

    OdpowiedzUsuń
  3. super w jednym już udział wzięłam :) Zapraszam również do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń