2013/11/08

Zapraszam do pierwszego rozdania! - KONIEC.




Dziś mam dla Was pierwsze z trzech rozdań na moim blogu! 



Zaczynamy od małego zestawu kosmetyków drogeryjnych, które bardzo lubię i uważam że są godne dużej uwagi. A będą to 2 pędzle firmy W7 (znanej z bronzera Honolulu). 2 matowe cienie firmy My Secret oraz konturówka do ust firmy Catrice.



Na pędzelki z W7 trafiłam kilka miesięcy temu i zakochałam się w nich od pierwszego użycia. Dlaczego nie są popularne zupełnie nie rozumiem. Pierwszy pędzelek to pędzelek do ust - ma bardzo wygodny kształt, idealnie obrysowuje linię ust, równomiernie nakłada pomadkę, włosie z niego zupełnie nie wypada, posłuży też do wykonywania grubych kresek eyelinerem.
Cienie z My Secret pewnie większość z Was już zna. Mają niesamowity pigment (niektóre z nich są nawet lepsze od Inglotów!), ładnie się blendują i długo się trzymają. Jedynym minusem jest to, że są bardzo pudrowe, ale nie utrudnia to ich aplikacji. Wybrałam dwa neutralne kolory - beż i brąz. Przysłużą się zarówno wielbicielkom dziennego makijażu jak i klasycznego smokey.
O konturówce z Catrice już chyba wspominałam, ale powiem o niej ponownie. To najlepsza czerwona konturówka do ust jakiej używałam, Max Factor poszedł zupełnie w odstawkę. Jest nie do zdarcia! Po nałożeniu pomadki możecie jeść i pić ile chcecie, a czerwony kolor pozostanie na swoim miejscu. :)


Mam nadzieję że nagrody Wam się spodobają, zapraszam do udziału!




REGUŁY ROZDANIA:
- musisz być publicznym obserwatorem bloga (osoby, które przestaną obserwować blog zaraz po rozdaniu nie będą brane pod uwagę do kolejnych rozdań)
- zostaw pod postem komentarz z nickiem pod jakim obserwujesz bloga
- jeśli udostępnisz baner i informację o rozdaniu na swoim blogu - zaznacz to w komentarzu, twoje zgłoszenie będzie się liczyło potrójnie!
- na zgłoszenia czekam do 22.11.2013r
- zwycięzca zostanie wybrany drogą losową.




Powodzenia! :)

29 komentarzy:

  1. Colly Ann - nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, w każdym razie udostępniłam konkurs na fejsbuku ;) gdzie można dostać takie pędzelki? Albo jakieś dobre pędzelki do nakładania cieni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre pędzelki są w Sephorze, ale są drogie. a jeśli chcesz kupić coś równie dobrego i tańszego, to zamawiaj w internecie (kosmetykomania.pl , cocolita.pl , alledrogeria.pl i wiele innych) i szukaj pędzli Hakuro. podobno dobre są też firmy ELF, ale nigdy nie używałam. :)

      Usuń
  2. Śliczne masz zdjęcie profilowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuje jako Brzucha xD udostępnione na fejsiaku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bloga byś założyła :3 nagramy głupie filmiki o zdrowym odżywianiu i opublikujemy :P

      Usuń
  4. Obserwuję jako: transe
    Opublikowałam post na: http://touchablesadness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: ma ra
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jestes ;)
    może obserwujemy ?
    zapraszam i pozdrawiam : stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post!
    Obserwuję (i liczę na to samo :D)
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysł z rozdaniem;D
    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. z rozdaniem pomysł jest w sumie okej;) ja tak czy inaczej chetnie zaobserwuje
    Gusia. http://gusus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję jako Natalia Szukała i mam baner i informację na swoim blogu na dole po prawej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako Aleksandra Guzik ;) Ogólnie masz świetnego bloga ! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Moniaa Monika
    Opublikowane na: http://crazymoniaa.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zglosilabym sie ,ale jest przeszkoda . Mieszkam w Angli ; ) Swietny post i ogólnie blog . Obserwuje i Pozdrawiam =)
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zgłoszę się, ale jest fajnie ;)
    ♠ olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się i ja...nagrody bardzo fajne, kocham cienie matowe, uwielbiam pędzelki a tych nie znam..wiec kolejna neispodzianka...no i konturowka - ich zawsze mało :)

    Obserwuje jako : Addicted to makeup!

    Zapraszam na nowy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuję jako: Yvaine92
    banner po lewej: http://essentiavita.blogspot.com/
    notka o rozdaniu: http://essentiavita.blogspot.com/2013/11/rozdanie-u-szafki.html
    mam nadzieję, że uda Ci się wpaść :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuje jako Basia Smoter;) banerek jest u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog :)
    obserwuje :)

    Zapraszam do mnie stylizacje SH
    http://secondhandworldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie wezmę udział ;)
    Obserwuję jako: iv90
    dodałam banerek na blogu: http://iv90-jewellery.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Biorę udział i ja :) Obserwuję jako Ewa TK

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzieki za odwiedziny!! To może ja też wezmę udział;) obserwuje jako Kasia

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę powodzenia wszystkim:) Ja się wstrzymam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Biorę udział :D
    Obserwuje jako MyWorld97 :)
    Udostępniłam na blogu :
    http://wasil1955.blogspot.com/2013/11/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  24. A co tam, czas się nauczyć malować ;D zazdroszczę Ci Edytko talentu ;) Więc biorę udział jako Paulina Forma ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: Dziagusia.
    Banner na pasku bocznym: http://dziagusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń