2013/11/17

Zielone smokey eyes.

Dzisiaj mam dla Was nieco jesienny makijaż, który zrobiłam jakiś czas temu na konkurs Sephora University. Z konkursu co prawda nic nie wyszło, przynajmniej dla mnie, ale makijażem postanowiłam się podzielić jako że jest łatwy i może przyda się jeszcze jakiemuś rudzielcowi lub posiadaczce piwnych oczu. :)


Makijaż jest bardzo prosty. Najpierw na całą górną powiekę i zewnętrzną połowę dolnej nałożyłam czarną kredkę do oczu, którą następnie roztarłam płaskim, języczkowym pędzelkiem. Następnie na duży pędzelek do rozcierania nabrałam nieco ciemnego brązu i roztarłam nim czarną kredkę w załamaniu powieki, wyciągając kolor nieco powyżej. Potem nałożyłam zielony metaliczny cień na całą górną i dolną powiekę, ich zewnętrzne kąciki przyciemniłam nieco ciemną metaliczną zielenią zmieszaną z matową czernią, a wewnętrzny kącik oka rozjaśniłam białym, perłowym cieniem. Na koniec nałożyłam biały, matowy cień na łuk brwiowy blendując go z brązem w załamaniu powieki. Wypełniłam brwi, nałożyłam czarną kredkę na dolną linię wodną i nałożyłam sztuczne rzęsy. Żeby pasek rzęs nie rzucał się w oczy zrobiłam czarnym żelowym eyelinerem cienką kreskę wzdłuż górnej linii rzęs i roztarłam ją delikatnie pędzelkiem z resztką zielonego cienia.

Na resztę twarzy podkład, odrobina korektora pod oczy, nieco bronzera pod kość policzkową, na policzki róż z rozświetlaczem i pomadka w kolorze mocnego, ale nienachalnego różu. 







UŻYTE PRODUKTY:
- cienie Sleek 'Bad girl' (metaliczne) 
- cienie Sleek 'Au naturel' (matowe, brwi)
- czarna kredka do oczu Bourjois
- czarny żelowy eyeliner Maybelline lasting drama
- podkład Rimmel 'Wake me up' (100 ivory)
- korektor Rimmel 'Wake me up' (100 ivory) 
- bronzer theBalm 'Bahama mama'
- róż z rozświetlaczem W7 'Candy floss'
- pomadka Rimmel Apocalips 'Out of this world'  nr 300







18 komentarzy:

  1. Jaki śliczny ten makijaż! Masz talent!
    W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga
    http://cosmeticsbeautyandfashon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję. a w wolnej chwili zajrzę! :)

      Usuń
  2. Twoje spojrzenie w takiej kolorystyce wręcz hipnotyzuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jaaaa... masz piękne oczy i w ogóle jesteś śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiekny makijaz i jeszcze piekniejsza Ty!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny i świetne spojrzenie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Weź zrób coś niedoskonałego, bo znowu nie mogę nic krytycznego napisać :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnie podbija Twoją tęczówkę, pasuje do włosów... Jestem zachwycona Twoją urodą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. perfekcyjny makijaż :-) w kolorach baaardzo pasujących :-) piękne włosy i do tego ten róż na ustach fajnie wszystko zestawione

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne oczy i makijaż...
    A włosy - zazdroszczę ..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten makijaż świetnie pasuje do koloru Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny makijaż. Wszystko ze sobą pięknie współgra. Dzięki za odwiedziny i zapraszam do obserwacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. idealne smokey eyes na wigilijne przyjęcie:)

    OdpowiedzUsuń