2013/12/28

Graficzny makijaż sylwestrowy.


Podzielę się dziś z Wami prostym makijażem, który idealnie nadaje się na Sylwestra, imprezę karnawałową czy jakiekolwiek duże wyjście, na którym szalony makijaż będzie na miejscu. :) 


Zmalowałam go już jakiś czas temu w ramach instagramowej akcji Lisy Eldridge #Mylisalook . Pod tym tagiem można przesyłać Lisie makijaże wzorowane na którymś z jej tutoriali. Ja zdecydowałam się na makijaż z filmiku  Black Stars & Eeyeliner dramatic / editorial tutorial. 






Zamysłem całego makijażu jest graficzność i prostota. Dlatego nie wymaga on wielkich umiejętności! :) Co musicie zrobić, to z pewnością nałożenie podkładu, korektora, pudru. Chodzi o to, aby cera wyglądała nienagannie. Do tego możecie dołożyć róż, bronzer czy rozświetlacz, wszystko według własnego uznania. Ja jako że fanką różu nie jestem postawiłam na delikatne konturowanie twarzy bronzerem i całkiem mocne rozświetlenie na szczytach kości policzkowych i pod łukiem brwiowym. Kolejnym elementem są brwi - nie mogą być przerysowane, ale warto żeby były widoczne i ładne oprawiały Wam oczy. Coś co na pewno pomoże Wam w tym makijażu to duże sztuczne rzęsy. I tu możecie poszaleć. Ja robiąc ten makijaż nie dysponowałam akurat niczym szczególnym i mam zwykłe sztuczne rzęsy, ale na właściwego Sylwestra zakupiłam już bardzo długie i fioletowe. ;D  Na powieki możecie nałożyć jakiś cień, ale nie musicie. Ja nałożyłam puchatym pędzelkiem niewiele jasnozłotego cienia, aby powieki się ładnie świeciły. Nic specjalnego. :)




I teraz najważniejsze - eyeliner i gwiazdki. Zazwyczaj eyeliner ląduje na górnej powiece. Tutaj mamy małe szaleństwo, albowiem eyeliner jest na dole. Kreska ma być długa, prosta i niezbyt gruba. Na początku można poczuć się dość dziwnie, ale to kwestia przyzwyczajenia. Lisa w swoim tutorialu miała naklejki w kształcie gwiazdek, które przyklejała na niewielką ilość bezbarwnego błyszczyku na policzki. Ja jako że gwiazdek nie miałam postanowiłam poradzić sobie nieco inaczej. Otóż wzięłam dwa kawałki sztywnego papieru, na jednym narysowałam małą gwiazdkę, na drugim dużą. Ich środek wycięłam i otrzymałam w ten sposób szablon, który przykładałam w odpowiednie miejsca na policzki i wypełniałam intensywnym, czarnym cieniem przy pomocy skośnego pędzelka. Dało radę! Jeśli czujecie się na siłach możecie rysować gwiazdki eyelinerem odręcznie, ale ja bym się na coś takiego nie porywała. ;)
Gwiazdki możecie zastąpić dowolnym kształtem i wypełnić je dowolnym kolorem, jednak mi najbardziej podoba się taka prosta, czarna wersja. Wygląda efektownie i nie wymaga dużej ilości kosmetyków. 


Na usta pomadka nude (lub jakakolwiek inna) i jesteście gotowe! Jeśli wykorzystacie gotowe gwiazdki lub szablon makijaż nie powinien zająć Wam dłużej niż pół godziny. A jak wszystkie wiemy przy takich okazjach zawsze brakuje czasu... ;)




Jeśli jesteście zainteresowane tutorialem zapraszam na kanał na You Tube autorki - Lisy Eldridge  i na jej stronę internetową: www.lisaeldridge.com . A poniżej tutrial. :)




Jutro postaram się zmalować jeszcze jedną, bardziej kolorową propozycję. :) 

6 komentarzy:

  1. ale super!! jaka precyzja :-) bardzo mi się podoba, też właśnie widziałam tę akcję, jestem wielką fanką, ale jakoś nic nie przygotowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowy i piękny! Robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Your website came up in my research and I'm taken by what you have written on this topic. I am presently extending my enquiry and thus cannot contribute further, nonetheless, I've bookmarked your online world post and will be returning to keep up with any next updates. Just Now love it and gives thanks for tolerating my remark.
    Bored Games Darts

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Ty masz piękny kolor oczu!
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń