2013/12/03

Konkurs u Okiem i kredką malowane!


http://okiem-kredka-malowane.blogspot.com/2013/11/konkurs-makijazowy-z-pierre-rene-i.html




Wszystkie pasjonatki szalonych makijaży zachęcam do udziału w konkursie zorganizowanym przez Okiem i Kredką Malowane. :) 

Motyw przewodni konkursu to 'Wyraź siebie!'. Także można malować i wysyłać co tylko w duszach nam gra. Termin jest już tylko do piątku, 6.12.2013r. także spieszcie się! :)



Ja wysłałam 3 prace, teraz tylko niecierpliwie czekam na wyniki!


Przy okazji przypominam o rozdaniu kosmetyków Sephora tylko do końca tego tygodnia!

6 komentarzy:

  1. powodzenia, ja ciągle sobie obiecuje spróbować, ale jakoś ciagle nie mam czasu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Awesome blog..
    Can we follow each other via gfc bloglovin and g+?

    http://asweetwoorld.blogspot.com/2013/11/dress-like-fashionista.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, nie dla mnie takie konkursy, bo jak ja coś namaluję to lepiej nie mówić haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nie umiem robić ładnych makijaży, a Tobie powodzenia!;D

    OdpowiedzUsuń