2013/12/13

Wyniki u 'Okiem i kredką malowane'.


Dziś mam do ogłoszenia radosną dla mnie nowinę, otóż zajęłam 3-cie miejsce w konkursie 'Wyraź siebie' u Okiem i kredką malowane (www.okiem-kredka-malowane.blogspot.com)! :)

Tak więc postanowiłam podzielić się z Wami makijażami, które na ten konkurs wysłałam.




1. Zaplanowany chaos


Makijaż zrobiony z połączenia moich 5 ulubionych elementów: mocne konturowanie bronzerem, dużo czarnego eyelinera, mocno roztarty czarny cień, szerokie brwi i oczywiście bordowa pomadka. Ze wszystkich wysłanych mój ulubiony makijaż. ;)



2. Trochę inne pawie oczko




na moim laptopie te zdjęcia są strasznie dziwnie zdeformowane. jeśli u Was też tak dziwnie wyglądają wystarczy na nie kliknąć, a ukażą się na powiększeniu w normalnym wydaniu. :)
Tu za wiele pisać nie trzeba. Duże rzęsy, kolorowe pawie oczko i kilka 'diamentów' dla dodatkowego błysku. :)


3. Czerwono-czarna dzika zebra



A to makijaż, który zapewnił mi miejsce na podium. Trochę dziki, niekoniecznie na co dzień (choć do odważnych świat należy!), zupełnie improwizowany i przy użyciu czerwonego pigmentu z KOBO, na którego punkcie mam ostatnio bzika. ;)



Mam nadzieję, że makijaże Wam się podobają. Ja cieszę się podwójnie, ponieważ jest to pierwszy o bardzo dawna konkurs, w którym zostałam nagrodzona. Zawsze się przyjemniej człowiekowi robi, jak ktoś go w końcu doceni. :D

7 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Bardzi udane malunki :) Nagroda pełni zasłużona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, pewne makijaże! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Piękny makijaż :) http://alexbloggerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo, gratuluje :) Na mnie największe wrażenie wywarła trójka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojezu, ostatni makijaż przefantastyczny! świetnie wykonanie, wszystko dopracowane. Wow, super!

    OdpowiedzUsuń
  6. a pewnie, że przyjemnie być docenionym :) fantastyczna trójka ;)

    OdpowiedzUsuń