2014/01/27

Chocolate and caramel.

A więc po tygodniowej przerwie wracam z nowym mejkapem. Tym razem coś bardziej klasycznego - brązowe smokey ze złotym akcentem. Idealny makijaż na jakieś wieczorne wyjścia, kolację czy po prostu imprezę. 
Ja dołożyłam do tego podkład, rozświetlający korektor pod oczy, mocne wykonturowanie twarzy i lekko błyszczące, brzoskwiniowe usta. W połowie dnia dorzuciłam do tego (wyjątkowo) ciemnoróżowo-jagodowy róż do policzków. I nawet mi nie przeszkadzał, o dziwo. :)
Makijaż jest duży, zwracający uwagę i pięknie podkreślający oczy. Posiadaczki niebieskich i piwnych będą się w nim wyglądały wyjątkowo dobrze, ale jako że brązy są najbardziej uniwersalnymi kolorami, to będzie wyglądał pięknie przy każdym kolorze tęczówki. 

Jako baza znowu posłużyła mi perłowo-biała kredka essence 'White whipped frosting', którą uwielbiam i używam codziennie (o ile nie mam w planach matowego makijażu). Cudeńko. Ale muszę powiedzieć, że kilka dni temu zagościła u mnie kultowa biała kredka NYX w kolorze 'Milk' i już nie mogę się doczekać żeby sprawdzić jej fenomen na własnej skórze!



UŻYTE PRODUKTY:

- MakeUp Geek 'Creme Brulee'
- MakeUp Geek 'Latte'
- MakeUp Geek 'Mocha'
- MakeUp Geek 'Glamorous'
- Inglot 393 P
- Inglot 329 M
- Inglot 423 P

- podkład Bourjois 'Healthy Mix' nr 51 light vanilla
- puder Rimmel 'Stay matte' nr 001 transparent
- rozświetlający korektor pod oczy Rouge Bunny Rouge nr 24
- bronzer theBalm 'Bahama mama'
- róż w sztyfcie Rouge Bunny Rouge nr 18
- pomadka Rouge Bunny Rouge - Sheer lipstick nr 4





Walentynki za pasem, może ta propozycja przyda się komuś na romantyczną kolację...? :)

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. blog, makijaż, czy co jest fajne???

      Usuń
    2. Pewnie chodzi konkretnie o ten makijaż :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny i jak najbardziej nadaje się na romantyczną kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny makijaż, też mi się kojarzy z romantyczną kolacją ! Najlepiej w blasku świec :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny makijaż!! a jestem ciekawa, jak porównasz NYX do kredki Essence, tzn NYX jest matowy, więc różnica od razu widoczna ale w działaniu ;-) chętnie bym spróbowała tej essence, muszę się za nią rozejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię takie połączenie kolorystyczne... pięknie podkreśliło kolor Twojej tęczówki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, i już wiem do czego po raz pierwszy użyję mojej Naked Palette z Urban Decay :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż skradł moje serce... zakochałam się od pierwszego spojrzenia!:)

    OdpowiedzUsuń