2014/01/19

Exotic dream.


Nadarzyła się wolna chwila, więc szybko wrzucam następny mejkap. Ten też przeżył 8h pracy, także trzymał się na moich powiekach godnie conajmniej 10h. I tu chciałabym przeprosić za ewentualne niedociągnięcia (na przykład na linii wodnej), ale już nie miałam siły go poprawiać. 


Makijaż nieco bardziej egzotyczny i utrzymany w ciepłej tonacji. Pomogły mi tu też bardzo delikatne i naturalnie wyglądające rzęsy na pasku (z jednego z tych chińskich sklepów wysyłkowych), które są po prostu fenomenalne, ale zdjęcia zupełnie nie oddają ich uroku. :(

Tym razem zrobiłam kilka zdjęć całej twarzy, ale moje miny były tak niewyjściowe, że ostatecznie zdecydowałam je skasować. Mam nadzieję, że same oko też Was zadowoli! 





UŻYTE PRODUKTY:

- INGLOT pigment nr 77 (jasny, złoto-żółty, w wewnętrznym kąciku)

- Kobo 206 'Fashion' + MUG 'Glamorous' (pomarańcz, tuż za wewnętrznym kącikiem)
- Kobo pigment nr 509 'Chestnut' (różowo-bordowy kolor na zewnętrznej części powieki)
- MUG 'Creme Brulee' (jasny brąz, od załamania powieki aż pod łuk brwiowy)
- MUG 'Mocha' (ciepły ciemny brąz, w samym załamaniu powieki)
- Maybelline 'Lasting drama' (czarny, żelowy eyeliner)
- maskara Bourjois

- podkład Rouge Bunny Rouge 'Mleczna akwarela' nr 40
- korektor pod oczy Rouge Bunny Rouge 'Rozświetlająca Różdżka' nr 23
- puder w kamieniu Rimmel 'Stay Matte' nr 001
- pomadka Rimmel 'Starry-eyed' nr 128 (ciemny burgund, jej zdjęcia możecie zobaczyć TUTAJ)
- matowy bronzer w kamieniu Rouge Bunny Rouge nr 39





Zbliżają mi się teraz dwa bardzo intensywne tygodnie malowania, także w miarę możliwości postaram się zrobić dużo zdjęć. A później je oczywiście opublikować. Jeśli macie jakieś propozycje makijaży, które mam zrobić, to będę bardzo szczęśliwa. Jak człowiek musi robić duże makijaże codziennie, to aż mu się wena kończy... ;) 

Swoją drogą niecierpliwie wypatruję listonosza. Dostałam nowinę, iż leci do mnie kolejna paczka od Make Up Geek  pełna cudownych cudowności, które osobiście wybrałam. Będzie masa pięknych, kolorowych cieni i eyelinerów. Wprost nie mogę się doczekać! :D
W wolnej chwili odwiedźcie ich stronę. Znajdziecie tam masę inspiracji, galerie niektórych użytkowniczek są genialne (jak na przykład Makijażowo, Maxineczka, Katosu czy Dressed in mint!). Możecie też zajrzeć bezpośrednio do mnie i 'poserduszkować' mi makijaże. ;) 
http://www.makeupgeek.com/members/szafkaaa/looks/ 


Dobranoc! :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż, ten różowo-bordowy odcień wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładnie wycieniowane;) sliczne cieple kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda cudownie :)
    cieniowanie po prostu mnie dobija xd
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mała jak się zobaczymy to siadamy i uczysz mnie robić takie kreski eyelinerem! I te grubsze też. Bo mi ostatnio już nic nie wychodzi...

    OdpowiedzUsuń
  5. aha - co do pomysłów. Ja wręcz oczekuję czegoś mega szybkiego z piorunującym efektem. Najlepiej obrazuje to ten filmik i proszę wziąć go sobie do serca :D http://www.youtube.com/watch?v=N0PilEJAWjs

    OdpowiedzUsuń