2014/01/09

"Siedem grzechów głównych" z Glazel Visage.



Dwa miesiące temu firma Glazel Visage produkująca kosmetyki dla wizażystów ogłosiła wielki konkurs makijażowy pod hasłem "Siedem grzechów głównych". Nagrody były olbrzymie i cudowne. I choć niestety nie udało mi się załapać na nagrodę, to jednak ze swojego makijażu jestem całkiem dumna i postanowiłam się nim tu podzielić. :)



PYCHA







CHCIWOŚĆ






Główną rolę w obu makijażach odgrywał wodny eyeliner z Eveline (którego serdecznie nie polecam, bo to chyba najmniej wydajny eyeliner jaki w życiu miałam). Jako biały podkład posłużyła mi biała kredka kibica z Euro 2012. :D  Fioletowy cień pochodzi z paletki Sleek 'Snapshots'. Kryształki to cyrkonie do paznokci Svarovskiego. Zrobienie makijażu zajęło mi ładnych kilka godzin, ale dumna jestem z siebie bardzo. 
Gdyby jeszcze za tym nagroda poszła... :)

15 komentarzy:

  1. Cudowny :) Obie strony dopracowane, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Cudownie, wspaniale, pięknie, aż słów mi brakuje :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz zdolności! Napatrzeć się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Poza zdolnościami potrzebne było również wiele godzin dopracowywania makijażu w każdym szczególe. :)

      Usuń
  4. brak słów;o
    naprawde.. powinnaś robić kariere.. a nie pisać tutaj bloga!! Znaczy dobrze że piszesz i że nam to pokazujesz..ale sama wiesz o co mi chodzi :) zapraszam do mnie :) http://gusus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po weekendzie będę nadrabiać zaległości i zaglądać do wszystkich! :)

      Usuń
  5. Rewelacyjnie :) Pycha mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ach, majstersztyk :D zazdroszczę Ani, że z Tobą mieszka - chciałabym mieć swoją osobistą wizażystkę, która doradziłaby mi, jak się malować ;) aaa, 17.01 będzie spotkanie blogerów, masz linka: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=444927725633428&id=421065121353022

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogromnie chciałabym przyjść, ale akurat mam event makijażowy w Toruniu i wrócę pewnie po 22, następnego dnia na rano mam zajęcia. :(

      Usuń
  7. widziałam już wcześnidej, ale dalej robi piorunującde wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDNE MAKIJAŻE!!!!
    AŻ MNIE ZATKAŁO!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysl :) i widac ze masz reke do tego :)

    OdpowiedzUsuń