2014/01/01

Spóźniony makijaż sylwestrowy.


Tak, wiem, Sylwester już minął. Mam nadzieję, że będziecie go długo i dobrze wspominać!
Niestety w szaleństwie przygotowań i makijaży nie zdążyłam podzielić się moją propozycją nieco bardziej kolorowego makijażu. Nie był to mój makijaż Sylwestrowy, ale niestety Wam go nie pokażę, jako że nie zdążyłam zrobić zdjęć. :(


W planach miałam zrobienie właśnie tego, mocno kolorowego smokey eye. Inspirowałam się face chartem z MACa, który znalazłam gdzieś w sieci. Zmodyfikowałam nieco do swoich potrzeb i wyszło coś całkiem fajnego. Fakt faktem zabrał mi nieco więcej czasu niż myślałam, ale opłacało się, bo efekt ogromnie mi się podoba. Z pewnością powtórzę ten mejkap jeszcze nie raz i nie dwa. :)






Zdjęcie jest lekko nieostre, ale brakowało mi porządnego światła i był to najlepszy efekt jaki byłam w stanie przy domowych żarówkach uzyskać. :)


Do zrobienia posłużyły mi cienie: Make Up Geek 'Bitten' i 'Cupcake' położone na roztarty żelowy eyeliner z Make Up Geek w kolorze 'Amethyst'  (wszystko razem dało efekt ładnego, różowawego fioletu), Inglot pearl 428 (najpiękniejszy granat jaki w życiu widziałam, zdjęcie nie oddaje należycie jego urody!) i My secret 511.

Eyeliner to tradycyjnie żelowy eyeliner z Maybelline, tusz Bourjois oraz rzęsy Ardell 'Demi wispies' (które jakoś zginęły na zdjęciu). Brwi podkreślone ołówkiem z Catrice w kolorze 'Date with Ash-tone'.


Jeśli o usta chodzi można zaszaleć i dobrać do tego pomadkę intensywnie różową, ale chcąc zwrócić całą uwagę na oczy postawiłabym raczej na pomadkę nude lub brzoskwiniowy błyszczyk.



Mam nadzieję, że Sylwester minął Wam równie wspaniale jak mi! Szczęśliwego 2014! :)

13 komentarzy:

  1. bajecznie kolorowy :-) pięknie wykonany

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To prawda, też go ogromnie lubię. Gdyby tylko był szybszy w wykonaniu.. :)

      Usuń
  3. Super, bardzo mi się podoba taki makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem nim oczarowana :) prześliczny, na pewno zainspiruję się nim, bo uwielbiam takie mejkapy ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio miałam go w pracy i dostałam mnóstwo komplementów. Zdecydowanie przyciąga uwagę. ;)

      Usuń
  5. Mega! Uwielbiam Cię w takich kolorach <3

    OdpowiedzUsuń