2014/02/03

Event makijażowy, Bydgoszcz 23-25.01.2014r.

Otóż dzisiaj pochwalę się kilkoma zdjęciami z eventu makijażowego, który odbył się w dniach 23-25.01 w bydgoskim Douglasie. Jako wizażystka marki Rouge Bunny Rouge miałam ogromną przyjemność brać w nim udział. :)  Niedługo ruszam na podobny event w Inowrocławiu, na który serdecznie zapraszam.


Atmosfera była wspaniała. Towarzyszył mi Pan z Tchibo robiący pyszną kawusię, Pan DJ z Sody (?) robiący świetną muzykę, Panie kolorystki robiące analizę kolorystyczną, koleżanki z Shiseido i NYX robiące boskie makijaże oraz kilkanaście wspaniałych Pań, które przyszły na małe metamorfozy. Oby więcej takich eventów, bo było wspaniale! Nawet pochwalę się, że od jednej z klientek dostałam w podziękowaniu ogromną różę. Niesamowicie miło mi było, ponownie dziękuję! :)

Za zdjęcia odpowiadał Pan Jacek Żurawski i jego studio. :)

















Uczęszczacie czasem na takie wydarzenia? Jeśli nie, to spróbujcie, bo naprawdę warto! :)

7 komentarzy:

  1. Byłam raz i również polecam - jak któraś z Was będzie miała okazję niech koniecznie idzie :) Mała - jak zwykle dałaś czadu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Mam pytanie :) Napisałaś, że jesteś wizażystką marki Rouge Bunny Rouge. No i tak się zastanawiam czy żeby zostać wizażystką np. tej marki (albo nyx itp.) trzeba mieć koniecznie ''papierek'', że się jest wizażystą ? Jak było u Ciebie z tym ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie mam żadnego 'papierka'. Jestem kompletnym samoukiem, nigdy wcześniej też nie byłam zatrudniona przez żadną firmę. Jeśli masz więcej pisz na maila: szafcia@gmail.com . Chętnie na każde odpowiem :)

      Usuń
    2. dziękuje za odpowiedź :)) ! tak się pytam w sumie dlatego, że też studiuje kosmetologie i też jestem samoukiem makijażowym, a spotkałam się ostatnio z dziwnym zdziwieniem, a wręcz wyśmianiem w Inglocie kiedy zaniosłam CV na stanowisko konsultanta- sprzedawce(bo nie mam rzekomego papierka,a miał on być tylko mile widziany :D ), może niektóre firmy inaczej na to patrzą, a może to zależy od miasta :( możesz mi jeszcze napisać czy swoje CV składałaś do Douglasa czy może bezpośrednio do Rouge Bunny Rouge :)?

      Usuń
    3. jak już wspomniałam - napisz na maila i wszystko wyjaśnię. nie chcę wchodzić w szczegóły w komentarzach. :)

      Usuń
  3. Inowrocław to niedaleko mnie :) Gdyby nie to, że zaczęłam pracować i nie mam za bardzo czasu to chętnie bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, ale może następnym razem. :)

      Usuń