2014/02/07

Golden slumbers.


No więc ostatnio trochę sobie malowałam najróżniejszych makijaży. Nie każdy zdążyłam uwiecznić, bo albo spieszyłam się do pracy, albo byłam po powrocie zbyt leniwa żeby zrobić zdjęcia. Niemniej jednak jeden jest i to całkiem zacny myślę.

Makijaż jak dla mnie jest typowym makijażem 'na co dzień', ale wiem, że większość zakwalifikowałaby go raczej do wieczorowych. Osobiście gdybym miała go wrzucić do tej drugiej kategorii z pewnością dodałabym wyraźny pasek sztucznych rzęs. :)  Pomadka to mój ostatni ulubieniec, ale śmiało można tak wyraźne oko połączyć z czymś nieco delikatniejszym, przykładowo bezbarwnym błyszczykiem lub pomadką w delikatnym, stonowanym różu. 

I tym razem na zdjęcie załapała się cała twarz! I nawet na zdjęcie nie narzekam. Tak więc mam nadzieję, że się Wam spodoba. Myślę, że w takich kolorach najlepiej będzie się prezentować zielona, brązowa i piwna tęczówka, aczkolwiek niebieskookie też powinny to wypróbować. Główną rolę w makijażu odgrywa sypki pigment z MakeUp Geek w kolorze 'Liquid Gold'. Strasznie intensywny, w bardzo nietypowym kolorze, niesamowicie wymagający, ale przepiękny. :)


UŻYTE PRODUKTY
- pigment MakeUp Geek 'Liquid Gold'
- cienie MakeUp Geek: Creme Brulee, Cocoa bear, Mocha, Corrupt
- czarny żelowy eyeliner MUG 'Immortal'
- kredka do brwi Catrice w kolorze 'Date with ash-tone'
- cień do brwi Inglot mat. 329
- Rouge Bunny Rouge podkład Mleczna Akwarela nr 40
- puder Rimmel Stay Matte nr 01 transparent
- bronzer theBalm 'Bahama Mama'
- rozświetlacz E.L.F. Baked blush w kolorze 'Peachy Cheeky'
- pomadka Sephora mat. nr 04
- korektor pod oczy Rimmel Wake me up concealer nr 01 ivory
- korektor pod oczy RBR 'Rozświetlająca różdżka' nr 24
- maskara Bourjois





Taka propozycja dość jesienna, ale miałam na taką wenę. Wolicie kłaść akcent na oczy czy na usta..? :)

9 komentarzy:

  1. Świetny! Jutro podobnie chce pomalować siostrę na studniówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Śliczne oko a ten zloty cień robi wrażenie. Usta dodają smaczku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie :)
    poprostu zaczarował mnie ten makijaż:) czekam na wiecej ;pzapraszam do mnie;P)

    OdpowiedzUsuń
  4. makijaż cudny, ale najbardziej urzekają mnie Twoje brwi! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie na oczy :)
    Świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń