2014/03/08

Nightlife - makijaż na szybko dla śpiochów. ;)

Po ogromnie długiej przerwie, za jaką jest mi niezmiernie wstyd przygotowałam już materiały na kilka nowych postów. Także w najbliższym czasie kolejne makijaże przeplatane będą recenzjami, a jest co recenzować.


Między innymi pojawi się recenzja dwóch paczek, które niedawno otrzymałam od Make Up Geek, a tam dużo cieni, żelowych eyelinerów, pigmentów oraz... pędzli! Pędzli z tego wszystkiego byłam ciekawa najbardziej, także nie omieszkam podzielić się z Wami moim zdaniem na ich temat. Dodatkowo dojdzie do tego kilka recenzji produktów 'z wyższej półki' niż zazwyczaj, ponieważ postanowiłam inwestować od niedawna nie w ilość, a w jakość. A jako że nikt nie lubi wydawać dużo pieniędzy na słaby kosmetyk, to mam nadzieję, że moje recenzje komuś pomogą. Może nawet zachęcę do kilku zakupów, kto wie. ;) 


Dziś na pierwszy ogień idzie szybki makijaż dla śpiochów, czyli coś idealnego dla mnie. Ostatnio ciągle robię makijaże na ostatnią chwilę i bardzo cenię sobie cienie bądź pigmenty, które wyglądają dobrze same, bez dodatkowych elementów. Bardzo ułatwia to poranny makijaż, kiedy mamy na niego dosłownie kilka minut. Do takich cieni zalicza się właśnie pigment z MUG 'Nightlife'. Na oku zdecydowanie wygląda, jakby w załamaniu powieki był czymś przyciemniony, choć tak naprawdę występuje w tym makijażu niemal samotnie. 








UŻYTE PRODUKTY:

- pigment MUG 'Nightlife'
- cień MUG 'Shimma shimma'
- podkład Diorskin Nude nr10
- rozświetl. korektor pod oczy RBR nr24
- puder Rouge Bunny Rouge nr02
- bronzer Rouge Bunny Rouge nr39
- pomadka Maybelline Color Whisper 'Pink possibilities' nr130
- czarna maskara Bourjois


Zestaw uważam za całkiem minimalistyczny i łatwy w użyciu. Bardzo łatwo też go zmienić w makijaż wieczorowy. W tym celu wystarczy przyciemnić ciemnym, matowym brązem zewnętrzny kącik oka, dołożyć kreskę eyelinerem i zmienić pomadkę na czerwoną bądź burgundową. 


Stałam się ostatnio ogromną fanką tego typu makijaży i postaram się szukać więcej pomysłów na 'makijaż w 5minut'. Jeśli macie jakieś poranne triki to chętnie o nich usłyszę! :)

6 komentarzy:

  1. Coś dla mnie, bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, ale pięknie wyglądasz... jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, szybko prosto ale efekt jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle czasu mnei tu nie było (przepraszam :* ), aż tu nagle patrzę i jest mój wyczekiwany całymi miesiącami makijaż ekspresowy :) Czekam na więcej z tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
  5. btw - przypomnij mi, żebym Ci pokazała moją paletkę Too Faced, bo będzie idealna do tego tematu :)

    OdpowiedzUsuń