2014/06/13

Ballroom Blitz!


Przeglądając kufer w poszukiwaniu cieni których chciałabym użyć w dzisiejszym makijażu natknęłam się na nieco przeze mnie ostatnio zaniedbane pigmenty z Makeup Geek. Ogólnie uwielbiam wszelkiego rodzaju sypkie cienie i pigmenty znacznie bardziej niż ich prasowane odpowiedniki. Pracuje się z nimi moim zdaniem przyjemniej, a efekt jest o niebo lepszy. Niemniej jednak trzeba im jedno przyznać - są niepraktyczne. 


Pigmenty z Makeup Geek są rewelacyjne. Nie tylko dlatego że ich jakość jest świetna i utrzymują się na powiekach (nawet bez bazy!) cały dzień, ale przede wszystkim dlatego, że ich kolory są niepowtarzalne. . Możecie znaleźć je tu: KLIK! Niedługo postaram się zrobić porównawczego posta wszystkich kolorów które posiadam, a póki co odsyłam Was do bloga Dressed-in-mint, gdzie Agnieszka zrobiła to wręcz perfekcyjnie: KLIK i KLIK! :)

Ja postawiłam na dwa kolory: "Blitz" oraz "Liquid Gold". Ten pierwszy to nic innego jak szarawo-fioletowawy średni brąz o satynowym wykończeniu, a Liquid Gold to najprawdziwsze w świecie zielonkawe złoto o niesamowitym pigmencie. Złoty pigment jest nieco wymagający i dość ciężko wpleść go w makijaż, podczas gdy Blitz nawet sam nałożony na całą powiekę i ładnie roztarty wygląda świetnie i bardzo uniwersalnie.



Pozostałe cienie MUG jakich użyłam to: 
- Bada Bing (ciemny brąz ze złotymi drobinkami w zewnętrznych kącikach oka)
- Corrupt (kompletnie czarna czerń, do przyciemnienia zewnętrznych kącików)
- Vanilla Beam oraz White Lies (mieszanka perfekcyjna beżu i bieli pod łuk brwiowy)


Dodatkowo na oku znalazł się rewelacyjny matowy wodny eyeliner z Catrice w odcieniu "Dating Joe Black" oraz czarna masakra RBR "Big lash mascara"

Przez fioletowawe tony brązu makijaż fajnie wyciąga zielone odcienie z tęczówki z kolei intensywne złoto w wewnętrznym kąciku będzie świetnie kontrastować z brązowymi oczami.




Tymczasem wracam do nauki, bo u mnie sesja trwa pełną parą. 
A Wam życzę miłego i ciepłego weekendu! :)

7 komentarzy:

  1. Pięknie <3 Blitz nie mam, ale złotko owszem - i masz rację, trudno je wpleść w makijaż, mnie to już w ogóle, bo nie pasuje do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudownie;)) wygląda to świetnie na prawde;))
    talent!
    zapraszam do mnie;l:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcześniej blogerka, teraz videoblogerka! Zapraszam do subskrypcji mojego kanału na YouTube ;) https://www.youtube.com/user/CatherinessTV

    Z góry dziękuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite oko! Cieszę się że jesteś na MUG bo tam Ciebie wypatrzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też tu dotarłam przez MUG. Piękne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne, wspaniałe, znakomite!:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe dobranie kolorów, no i estetyka wykonania. CUDO!

    OdpowiedzUsuń